فراخوان| ایده‌های فناورانه به نیاز صنعت دریایی پاسخ می‌دهد

فراخوان| ایده‌های فناورانه به نیاز صنعت دریایی پاسخ می‌دهد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 69279
رویداد ملی تقاضا محور و ایده محور صنایع دریایی برگزار می‌شود تا رفع نیازهای فناورانه کشور با ارائه ایده‌های فناورانه شتاب گیرد.

شتابدهنده بادبان با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری این رویداد را برگزار می‌کند. علاوه بر رفع نیازهای فناورانه و صنعتی کشور در این حوزه، مواجهه و مذاکره مستقیم سازمان‌ها و نهاد های متقاضی فناوری با شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای صنعتی فناور در این رویداد دنبال می‌شود.

این رویداد دارای 3 محور اصلی است که فناوری اطلاعات و ارتباطات دریایی، پیشرانش دریایی، مدیریت و اقتصاد دریایی را شامل می‌شود.

بومی‌سازی فناوری‌های حساس سخت‌افزاری، ارتباطات بین کشتی‌ها و بنادر، افزایش امنیت مخابرات دریایی، ساخت قطعات موتورهای دریایی، افزایش دریامانی شناورها، تامین سرمایه پروژه‌های دریایی، توسعه مناطق ساحلی و بندری، زنجیره حمل و نقل کالا، روش‌های نوین کاهش مصرف سوخت و گردشگری مناطق ساحلی برخی از موضوعات مد نظر در این محورها است.

علاقمندان و فعالان این حوزه تا 31 مرداد ماه برای ارسال ایده‌های خود مهلت دارند.

این رویداد 22 و 23 شهریور ماه سال جاری در سالن همایش‌های صندوق نوآوری و شکوفایی به صورت ارائه معکوس و بیان ایده‌های فناورانه  برگزار می‌شود.

 

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/25

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم